неділю, 6 березня 2016 р.

ЖІНКО, ТИ У ВЕСНИ ПОЗИЧИЛА ЧАРІВНІСТЬ

           
  Я просто жінка. Просто жінка я.
П’ять букв у слові – ну куди простіше?
Я люба, я кохана, я твоя,
я та, яка на світі найрідніша...                                                          
                                                                     Софія Кримовська
    
       У дні весняного пробудження й оновлення вшановують жінку!  Адже все на Землі від Жінки: Любов і Материнство, Краса і Весна, Життя і Ніжність,  Музика і Поезія... Хіба це не чудовий привід для поетичної зустрічі?
     6 березня з нагоди жіночого свята у бібліотеці-філії №2 відбулася година поетичного настрою «Затремтіли струни у душі моїй», на якій зібралися любителі та шанувальники поетичного слова.
      Не залишили нікого байдужими відомі поетичні твори про жінку Тараса Шевченка, Лесі Українки, Ліни Костенко та багато інших українських і світових поетів у виконанні Ірми Машкової, Володимира Ковальчука, Юлі Войтович, Аліни Любас.
        Свої власні вірші декламували активні користувачі  бібліотеки   Лідія Шевельова, та Тетяна Ломако. Ця зустріч збагатила присутніх духовно, подарувала радість спілкування із красою поетичного слова.