четвер, 14 березня 2019 р.

«У ПОШУКАХ ВЛАСНОГО «Я»

Саме під такою назвою, 14 березня, в рамках молодіжної вітальні «Співрозмовник», у бібліотеці відбулося дискусійне коло.
Сьогодні  все більше людей прагнуть до розвитку, самоствердження, реалізації. І це допомагає відчути справжнє життя на смак, без різниці, де саме ти знайшов себе: у міжособистісних стосунках, суспільному житті або праці за покликанням.
Під час масового заходу бібліотекар Козачок Наталія разом з молоддю, спробували дати відповіді на запитання: «Хто Я?», «Який Я?», щоб краще зрозуміти власні цілі й те, що є важливим для кожного з нас.
Присутні взяли активну участь у вправах: «Плани на майбутнє», «Я – це Я», «Лист до себе з майбутнього» тощо. Поспілкувавшись молодь  усвідомила, що одним з головних кроків в житті,  є вибір професії. Адже від правильного вирішення питання "Ким бути?" –  багато в чому залежить доля людини.
За допомогою тестів учасники заходу отримали можливість проаналізувати своє сьогодення та  подумати про майбутнє, а також визначити власні цілі.
І як говорив відомий давньоримський філософ Сенека – «Жоден вітер нам не буде попутнім, якщо ми не знатимемо куди плисти». Саме ціль є нашим орієнтиром у житті, вона змушує нас діяти, бути активними, рішучими, впевненими у собі.