четвер, 4 квітня 2019 р.

БЕЗЦІННИЙ СКАРБ – ЗДОРОВ'Я

Всесвітній день здоров’я відзначається щорічно 7 квітня, починаючи з 1950 року. У цей день було засновано Всесвітню організацію охорони здоров’я у рамках ООН. Всесвітній день здоров’я присвячується глобальним проблемам, що стоять перед охороною здоров’я планети і проходять під різними гаслами. 
4 квітня, з нагоди цієї події, у бібліотеці відбувся велнес-тренінг «Будьте здоровими, сильними, дужими!». Бібліотекар Козачок Наталія ознайомила учнів 9-Б класу ЗОШ №7 (класний керівник Наталія Петрівна Циголко) з історією виникнення Всесвітнього дня здоров’я, факторами, що впливають на наше здоров’я, а також важливістю ведення здорового способу життя серед молоді.
Співробітники Волинського обласного благодійного фонду «Карітас-Волинь» Гавронська Наталія та Качорок Олена провели з присутніми тренінг, присвячений темі здоров’я. 
Під час заходу учні активно дискутували, ділились один з одним своїми думками, оцінили свій стан здоров’я, а також замислились над важливістю ведення здорового способу життя.
Подяку за проведений захід висловила вчитель Циголко Наталія.