середу, 13 квітня 2016 р.

БУТИ ЗДОРОВИМ - МОДНО

       Здоров'я - обов'язкова умова життя кожної людини. Тільки здорова людина життєрадісна, сповнена сил та енергії, здатна усе осягнути.  І жодні успіхи на мають сенсу, якщо втрачається здоров’я. Адже саме воно є тим чарівним ключем, який відчиняє двері можливостей. 
        Як зберегти своє здоров'я на довгі роки? Як бути бадьорим і впевненим у собі? Щоб дати відповіді на ці та інші питання у бібліотеці-філії №2 спільно з працівниками Волинського обласного благодійного фонду «Карітас-Волинь» відбулася актуальна розмова «Мотивуймо себе на здоров’я».
   Із вступним словом виступила завідувач бібліотеки Зоя Костюк. Соціальним педагогом Тетяною Галицькою та психологом Наталією Гавронською був проведений тренінг, який стосувався  здорового способу життя.   Учні  9-А класу ЗОШ №7 (класний керівник  Наталія Мазурок) стали його учасниками.
      Дана тема викликала у присутніх щире зацікавлення і обговорення. Запитання і відповіді на заході пожвавили спілкування.
Юнаки та дівчата  визначили для себе основні принципи збереження здоров’я, небезпеку шкідливих звичок, неправильного харчування.
Ця зустріч дала зрозуміти учням, що власне здоров’я залежить від їхнього відношення до себе. 
    Молодь мала змогу ознайомитися  з викладкою літератури  «Територія здоров’я».